---------------------

----------------------

---------------------

----------------------

حلاج و یارانه

حلاج را گفتند:از پول یارانه با ما بگوی.

فرمود:امروز کمی بینی و فردا آن کم  هم نبینی.


نظرات 5 + ارسال نظر
lilita 1389/09/30 ساعت 10:21 http://lilitaa.blogsky.com/

خاک بر سر اونهایی که این بلا رو سر خودشون و همه ما آوردن

ما ک امروز هم چیزی ندیدیم
کمموند دکتر تا ترم بهمن

نمک به زخم نپاش.از فردا شمارش معکوس شروع میشه
بدبختی من این یارانه س که دستم رو طوری بسته که نمی تونم یه چمدان هم بخرم.
البته چمدان می خوام چکار وقتی لباس ندارم.

سلام
دیگه داره حالم از این بحث تکراری به هم میخوره.هرجا میرم همه ازیارانه ها میگن.

سلام
نبودی چند وقت پسر خوب
حالا هم که اومدی من حالت رو به هم زدم.ببخش

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز.منظور من این یارانه هاست که حالمو بهم میزنه.تو صف نونوایی.اتوبوس سر کلاس تلویزیون هر جا که بکى صحبت از یارانه هاست.از این حالم بهم میخوره
شما ماهى

سلام
می دونم از چی حالت به هم خورده
دیدم همه از یارانه گفتن من هم گفتم از قافله عقب نمونم

اردیبهشتی 1389/10/02 ساعت 15:40

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد