---------------------

----------------------

---------------------

----------------------

سوپ"قدر" برای روح

کل ماه رمضان و ماه های قبلش شب‌ها بیدار بودم...لپ‌تاب در بغل یا موبایل در دست...آقای پدر هرازگاهی جوش می‌آوردند...حتی یک بار تهدید کردند خودم و لپ‌تابم را می‌اندازند توی کوچه...شب‌های قدر یکی یکی دارند میایند...اگر طبق معمول نخوابم و با موبایل و لپ‌تاب ور بروم آقای پدر می‌گوید:«خاک تو سرت،در این شب مبارک مشغول لهو و لعبی»...اگر هم بخوابم باز دهنم سرویس است و آقای پدر می‌گوید:«خاک تو سرت،این همه شب نخوابیدی،یه امشب باید نمی‌خوابیدی که خوابیدی»...اگر آقای پدر هم این‌ها را نگوید این نفس لوامه که آدم را راحت نمی‌گذارد... با پسر دایی که او نیز همواره مورد لطف والدینش بوده است قرار گذاشتیم که شب‌های قدر را برویم مسجد محل...قرانی بخوانیم و دوگانه‌ای بگذاریم


یک دانشجوی پزشکی آمد اینجا و در کامنتی از من دعوت به عمل آورد که در ختم گروهی قران‌شان شرکت کنم...من هم گرچه زیاد دنبال ثواب اخروی و جمع‌آوری امتیازات بیشتر برای قیامت نیستم و حتی فکر نمی‌کنم که تلاوت قران به خودی خود ثوابی داشته باشد اما با کمال میل پذیرفتم...خلاصه این شب‌های قدر بشینیم کمی هم برای روح‌مان مایه بذاریم


اگر شما هم می‌خواهید در ختم گروهی قران از نوع وبلاگستانیش شرکت کنید اینجا رو کلیک کنید

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام خانم دکتر
سهم شما جزء ۱۸ام قرآن
قبول باشه

آه خدای من
مردانگی ام رفت زیر سوال

عجیبه
گاهی دریا هم دل آدم رو نمی شوره
و گاهی یک قطره اشک
تمام دنیا رو پاک میکنه!

لاکو 1390/05/30 ساعت 06:38 http://laku.persianblog.ir

ما همین مشکل را با مادرمان داریم
هی هم به ما میگوید: این ماه رمضونی چهارخط قرآن بخونین جای دوری نمیره ها!
حالا نمیدانیم این قرآن که قرار است ما بخوانیم جای نزدیکش کجاست؟حالا دورش بماند!
ولی خداییش آرامش این شبا رو تو هیچکدوم از ماههای سال نمیشه پیدا کرد.

همین طور است

samane 1390/05/31 ساعت 01:56 http://samane19.blogfa.com

سلام اقای دکتر.
خوشحالم که به وبلاگ یک دکتر سر زدم.
یه سوالی داشتم این تبلیغات پودر سفید کننده ی دندان چی جوریاست؟
راستش باورم نمیشه انقدر خوب تمیز میکنه
پیروز و سربلند باشید

سلام
من دانشجوی مقطع علوم پایه دندانپزشکی هستم.یعنی از دندانپزشکی اندازه گلابی حالیم نیست.
از اینکه شما رو ناامید کردم معذرت می خوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد