---------------------

----------------------

---------------------

----------------------

به بهانه روز پزشک

روز پزشک برای من دستآورد و خیر و برکتی نداشت بجز تگ شدن همراه جمیعی از هم‌کلاسی‌ها در عکسی که جمیعی دیگر از هم‌کلاسی ها و جوجه دکترها شیر کرده بودند.وقتی کامنت‌های عکس‌های مذکور را می‌خواندم،از بس این جمیعی از هم‌کلاسی ها و جوجه دکتر‌ها به جمیعی دیگر از هم‌کلاسی‌ها و جوجه دکترها نان قرض داده بودند. نزدیک بود بالا بیاورم و روزه‌ام باطل شود-به طور غیر مستقیم خواستم بگم من روزه بودم که ریا نشه-

یکی از هم‌کلاسی‌ها که خیلی احساس آدم حسابی بودن می‌کند و در خانواده‌اشان جملگی پزشک‌اند برایم یک پیامک محترمانه فرستاده بود و این روز رو به من سپید پوش محبوب جامعه تبریک گفته بود-البته شک ندارم این پیامک رو یکی از داداش‌های دکترش براش فرستاده بود و اون هم واسه همه فوروارد کرده بود-.یکی دیگر از هم‌کلاسی‌ها که احساس بامزه بودن می‌کند پیامکی مثلا بامزه با موضوع روز پزشک فرستاده بود که من هم برای اینکه16تومنش هدر نرفته باشد تبسمی کردم-البته در این مورد هم شک ندارم این پیامک رو داداش بزرگش که پزشک است یا خواهرش که دندانپزشک است برایش فرستاده بود و اون هم واسه همه فوروارد کرده بود-

دست به دامان پدر شدم که به بهانه این روز مبارک اندکی نقدینگی وارد جیب مبارک کنم اما پدرم بیدی نبود که با این بادها بلرزد و میوه‌های نداشته‌اش بریزد زمین و رهگذری از آنها بهره ببرد.

پ.ن:روز پزشک بر همه پزشک‌هایی که به مردم خدمت می‌کنن و رشوه نمی‌گیرند مبارک باشه.امیدوارم روزبه‌روز بر تعداد اندکشون افزوده بشه


 

نظرات 10 + ارسال نظر

بسی خندیدیم!

زندگی ما هم شده کمدی

لاکو 1390/06/03 ساعت 11:16 http://laku.persianblog.ir

ما هم از حرکت شنیع ایشان خواستیم شکوفا شویم که دیدیم همون قضیه روزه و این حرفا دستمون رو بسته(ببخشید اگه ریای غیرمستقیممون خز از آب دراومد)
روزت مبارک دکتر
ناراحت نشوید بابایتان میخواهد شما مرد شوید

مرسی قربان
مرد شدن هم دیگه حدی داره

Diapason 1390/06/03 ساعت 21:55 http://diapason.blogfa.com/

اولا تبریک

دوم اینکه حاضریم به جای پدر هدیه نقدی پرداخت کنیم

سلام
بزودی شماره حساب رو جهت واریز هدایای نقدی اعلام می کنم

samane 1390/06/04 ساعت 04:25 http://samane19.blogfa.com

سلام
با این که دیر شده ,ولی بزرگواری کنید تبریک منو قبول کنید
مطلب جالبی بود
شاد زی

سلام
حالا که اصرار می کنید می پذیریم:))))

دور از جونتون این پی نوشت مثل اینه که روز انسان رو به ملائک تبریک بگی!...
ولی خب امید که کنتور نمیندازه!...ما هم امیدواریم!...

سلام حمید خان
روزگاری شده که اگه ما کاری رو که وطیفه مونه به درستی و بدون خیانت انجام بدیم میشیم فرشته و ملائکه

شایان 1390/06/04 ساعت 21:40

این پست هم حتما از یه وبلاگ دیگه خونده بودى و واسه ما فوروارد کرده بودى
من تازه با این وب آشنا شدم. باهات خواهم بود....

سلام
انصافا بعد از یه عمر خدمت صادقانه در عرصه وبلاگ نویسی این تهمت بهمون نمی چسبه
در ضمن همراهی شما باعث افتخار ماست و از این حرفااا

این چه مدل تبریکی هست؟! پزشکانی که رشوه نمیگیرند؟!! اون وقت اگه بهتون بگن روز دندانپزشک بر دندانپزشکانی که تعرفه قانونی دریافت می کنند(عملا هیچکدام!) مبارک باشهُ جالبه؟!

سلام
بد هم نیست هااا

Diapason 1390/06/08 ساعت 18:03 http://diapason.blogfa.com/

توی این روز پزشک یکی بلند نشد بگه ما مجانی ویزیت می کنیم به مناسبت همین روز

سلام
باز خوبه نیومدن به بهانه روز پزشک بکشن رو حق ویزیت ها و عیدی بخوان

زی زی 1390/06/09 ساعت 15:06 http://zizipage.blogfa.com

ما همیشه سرمون بی کلاه میمونه.
هم روز پزشک هم روز دندانپزشک

سلام
براستی که ما دندونپزشکا مظلومیم

سلام
هر چند خیلی دیره ولی
تبریک میگم روز پزشک!
البته این تاخیر به دلیل عدم آشناییه!
وب خوبی داری!
به منم سر بزنی!
موفق باشی

سلام
من به کسانی که واسم کامنت میذارن سر میزنم لازم نیست بگی بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد