---------------------

----------------------

---------------------

----------------------

نمره مین کلاسو نمی خوام

«درست رو بخون،میفتی ها،ترم اول سخته»این خلاصه نصایح دلسوزانه دوستان و آشنایان است که وقتی من را ولو شده روی تشک یا قوز کرده پشت لپ تاب می بینند،تحویل من درس نخوان می دهند.

البته ولو شدن روی تشک و قوز کردن پشت لپ تاب چندان هم برایم ارزان تمام نشده و همین دیروز برد گروه آناتومی برگ ننگینی از افتضاحات من را رو کرد.بله،مین کلاس شده بودم توی اولین امتحانی دوران دانشجویی.

تصمیم گرفته ام فردا اگر تونستم قبل از ساعت12 بیدار شوم یه سر بروم مرکز مشاوره ببینم می توانند من رو راهنمایی کنند.البته بعید می دانم که قبل ساعت12 بیدار شوم.

بگذارید بیشتر از این ننالم و قصه کوتاه کنم به قول شاعر «دردا که این حکایت شرح و بیان ندارد.»

راستی سال نوتون مبارک باشه.

بعدا نوشت:الان ساعت12و2دقیقه است و من نیم ساعته که بیدار شدم.

 

مشترک شوید

نظرات 6 + ارسال نظر
احسان 1390/01/17 ساعت 19:14 http://ehsanhp.blogsky.com/

فکر میکنم اوردن نمره ی مین کلاس افتخار خیلی بزرگیه که ممکنه در طول دوران تخصیل هر کسی نصیبش نشه و نصیب شما شده!

سال نوی شما هم مبارک!

سلام
کجاش افتخار بزرگیه.فقط کافیه بخوابی و بخوری تا مین کلاس شی.

سلاملکم

سال نو شمام مبارک

خوب مینویسید ها !

با اول پاراگراف دوم خیلی خندیدم
خوشحال میشم بهم سر بزنید و اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم

تو بلاگ کوروش خان کلکله پیداتون کردم

سلام
کنار وبلاگ رو بخونید.
فقط همین

سلام
بعد از عمری اومدی میگی مین شدی؟
کجایی دکتر؟خیلی کم پیدایی

سلام برادر
چی بگم والا؟
یه دو ماهه اینترنت ندارم.اصن نتونستم بیام نت.

سلام
سال نوی تو هم مبارک
نچ نچ نچ !

سلام
می بینم که خونه عوض کردی

کیامهر 1390/01/18 ساعت 09:53

سلام حاج آقا ر . م
خوبی ؟
چه عجب ؟
انقدر کم پیدا بودی من گفتم حتما دکترات رو گرفتی
هنوز ترم یکی ؟
سال نو شما هم مبارک

سلام برادر
باور بفرمایین همش تقصیر بی اینترنتیه وگرنه آدم چطوری دلش میاد از بلاگستان دل بکنه.

nazi 1390/02/04 ساعت 00:33 http://man-e-ooo.blogfa.com

anatomy ke ziad sakht nist
ehetemalan khoob nakhoonde boodi
talasheto bokon
heyfe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد