---------------------

----------------------

---------------------

----------------------

روز خودم٬روز خودشان

امروز روز دندانپزشک بود.تقویم ها را که بگردی روز دندانپزشک را پیدا نمی کنی(البته بجز سالنامه سلامت). لزومی هم ندارد که در اولین روزهای سال و در این هوای بهاریی مردم را یاد درد دندان و خالی شدن جیب هایشان انداخت.

دیشب بچه های ترم سه به قول خودشان«توی سال90،توی دقیقه 90،بعد برنامه90»تصمیم گرفتند که مراسمی را برای روز دندانپزشک ترتیب بدند.اما در این راه نهاد رهبری اساسی چوب لای چرخشان گذاشته بود و به سختی  مجوز مراسم را گرفته بودند.

اول مراسم یکی استاد روانشاسی که ریشش مثل دندان هاش سفید شده بود را نشاندند روی صندلی داغ(البته صندلی نبود و همانطور سرپا ایستاد).استاد  متولد1333بود اما از جواب هاش می شد فهمید که هنوز تسترونی برایش باقی مانده.در جواب اینکه بهترین خاطره اش از دندانپزشکی چیه؟گفت:«دندانم درد می کرد،رفتم پیش یه خانوم دکتر زیبا،وقتی دستش رو گذاشت رو سرم گفتم:دستت رو برندار خوب شد».از استاد پرسیدند:«توی زندگی عاشق کی یا چی هستین؟»و در جواب گفتند:«من هم مثل پیغمبر عاشق بوی خوش و یه چی دیگه هستم که خودتون می دونید چیه».

بعد استاد کیک رو برید و نوبت معارفه شد.و ما حسابی به سوتی ها و حاظرجوابی بچه ها خندیدیم.من هم می خواستم برم اما هرچی من جواب آماده کرده بودم رو نفرات اول تا چهارم گفتند.(عین چی دروغ گفتم،جراتش رو نداشتم).

در کل امروز روز خوبی بود.اما به نظرم باید امروز را به دندانپزشک هایی تبریک گفت که پارو دست گرفته و مشغول جارو کردن پول از جیب های مردم هستند نه به من دانشجو دندانپزشکی ترم اول  که با وام دانشجویی صورتم رو سرخ نگه می دارم.

عنوان پست:امروز روی وایت برد کلاس نوشته بودند"روز خودم،روز خودت،روز خودش،روز خودمان،روز خودتان،روز خودشان مبارک"

لینک مرتبط:وجه تسمیه روز دندانپزشک،هر آنکس که دندان دهد...از دندانپزشک کاذب

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
الی 1390/01/24 ساعت 08:34

روزت مبارک دکتر جان

روزت مبارک دانشجو ترم اولی!!
طفلک این استاده سنی نداره به نسبت استادای ما که 100سالشونه تازه نمیدونی ازین حرفا بدتر هم میزنن تازه نه به شوخیکه اکثرا به جد!!
در ضمن حاظر جوابی غلطه حاضر جوابی!!!

سلام
مثلن اساتید صد ساله تون چی می گن؟

بعدا که درست تموم بشه و بیای توی بازار کار میفهمی که با وضع اقتصادی داغون مردم و رقابت شدید کاری میون دندانپزشک ها همچین لزومی هم به داشتن پارو نیست یک چنگال دستت بگیری کافیه مخصوصا در روزهای بعد از تعطیلات نوروز که مردم پول برای دوا کردن دردشان ندارند

دکتر من رو ناامید نکن.
گناه دارم به خدا

بهانه ای برای گفتن

nazi 1390/02/04 ساعت 00:29 http://man-e-ooo.blogfa.com

roooooooooozet mobarak
jaleb bood
kheili khandidam

شخصیت گازدار 1390/02/05 ساعت 16:25

سلام دکتر انقدر دیر رسیدم که باید روز دندانپزشک سال بعد رو پیشاپیش تبریک بگم :)

سلام
خوبید؟
نوبت شما هم میشه ایشالا
اما کاره سختیه
موفق باشید و به من هم سر یزنید
مرسی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد