---------------------

----------------------

---------------------

----------------------

آه،ای برادر

عموی کوچک بنده یک عادتی داشت که به هر زنی که مقداری از خودش بزرگتر می رسید و با آنها بر و بیا داشت میشد مادرش و اون رو "مادر"صدا می کرد.بعدها من تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که عموی کوچکترم هنگامی که مادربزرگم فوت کرده در عنفوان نوجوانی بوده و این خلا مادر باعث شده بود که به هر زن بزرگتر از خودش می رسیده بگه مادر.

درد من هم درد نداشتن برادر بزرگتره.حالا خواهر بزرگتری هم داشتم باز قابل قبول بود.چه لذتی دارد برادر بزرگتر(یه سه سال بزرگتر منظورمه نه پونزده سال).نه مثل پدرته که اونقد اختلاف سنی دارید که اصلا حرف هم رو نمی فهمید نه مثل برادر کوچکترته که هنوز داره آبنبات لیس می زنه.

چند شب پیش برادر بزرگتر هم اتاقیم آمده بود اتاق ما و شب پیش ما موند و من چقدر به آنها حسودیم شد.دل و می داند و قلوه می گرفتند.قربون صدقه هم می رفتن.گل می گفتن و گل میشنفتن.

آن دسته از دوستانم که چند سالی از من بزرگترند و با هم صمیمی بوده ایم رو همیشه برادر بزرگتر خودم دانسته ام.حالا که بهترین برادر بزرگترم تبریز است و بی برادر بزرگتر مانده ام در به در دنبال برادر بزرگتر می گردم.

یکی از همکلاسی هایم متولد63است.متاهل است و سربازی رفته.یه بوتیک هم دارد.اما بزنم به تخته خوب مانده است و قیافه اش به متولد67می خورد.احساس می کنم برارد بزرگتر خوبی است.یعنی همیشه محبت یک برادر بزرگتر را به همه بچه های کلاس(فعلا براردان)دارد.

فعلا برای پسرخاله شدن با او هم زود است چه برسد به برادر شدن.اما برادر می شویم و من باز برادر بزرگتر خواهم داشت.


مشترک شوید

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام
آقا منم هستم
من رو بزار تو لیست انتظار

موافقم برادر بزرگتر خیلی خوبه
منم همیشه در حسرت یه خواهر بزرگتر بودمو هستم و خواهم بود
ولی میدونی داشتن برادر بزرگتر برای من یکی که یه جورایی فاجعه اس برای داداشم هم همینطور بودن یه خواهر کوچیکتر فاجعه اس

سلام
البته من یه چیزی نگفتم.من هیچوقت نتونستم برای برادرهای کوچکترم برادر بزرگتر خوبی باشم.و به قول شما برایشان فاجعه بودم.

فری 1389/12/05 ساعت 13:56 http://fernevis.blogfa.com

برادر بزرگتر خیلی خیلی خوب است.. من ۳ تایش را دارم و خیلی نعمتهای خوبی هستند.. البته دروغ چرا .. تا قبر آ آ‌ آ آ‌.. تا وقتی ازدواج نکرده بودند خیلی بیشتر برادر بزرگمان بودند الان بیشتر شوهر زنهایشان هستند... اما خدا حفظشان کند خیلی آبجی کوچکشان را دوست دارند

سلام
طبیعیه که آدم بیشتر باید هوای همسرش رو داشته باشه.

همیشه اونچیزی که نداریم به نظرمون خیلی قشنگ میاد...چون بهترینش رو در ذهنمون تصورمیکنیم...
مثلا خود من پدربزرگامو ندیدم و گاهی بهش فکر میکنم...در خیالم پدربزرگم رو یه پیرمرد قدبلند با عصا و کلاه و عینک تصور میکنم...مهربون...که کلی قصه بلده...در حالیکه ممکن بود در دنیای واقعی پدربزرگم یه پیرمرد غرغروی بداخلاق از آب درمیومد!...

از این حرفا که بگذریم امیدوارم این برادر بزرگتری که داری روش کار میکنی جواب بده و موفق بشی!

سلام
بعضی برادر بزرگ ها ها هستند که نداشتنشون بهتره.مثلا خودم من اصلا برادر خوبی برای برادرهای کوچکترم نیستم.

محبوبه 1389/12/06 ساعت 23:03 http://sayeban.blogfa.com

آخی!دلمان سوخت. یادت باشه ۴تا بچه داشته باشی ، 2تا دختر 2تا پسر ، که بهشون خوش بگذره

سلام
این پروژه رو میدارم تو برنامه های بلند مدتم.
البته فکر می کنم در این وضعیت به خودم خیلی بد بگذره

سگ 1389/12/06 ساعت 23:48 http://www.1dog.blogsky.com

اخه برادر کوچیکت ناراحت نمی شه که بهش توهین میکنی؟

سلام
نه ون عادت کرده

مستوره 1389/12/07 ساعت 15:44

سلام
با این حرفت کاملاْ موافقم داشتن برادر اونم از نوع بزرگترش نعمت خیلی خیلی بزرگیه.

حالا دکتر جان خواهر بزرگتر خواستی در خدمتیم...تعارف نکنیا!

سلام همشهری
سلام خواهر بزرگتر

سلام
حالا ما هم که برادر بزرگتر داریم چه گلی به سرمون زدیم.
اون زمانها هر چی لباس کوچیک و کهنه مال داداشم بود به ما میرسید.

سلام

مث اینکه من خیلی از جنبه هاش رو در نظر نگرفته بودم

برادرت شهر ماست ... موافقم دکتر برادر خواهر بزرگتر یه چیز دیگه است

سلام
ببخشید یه سوال تخصصی دارم.
من دندان هام داره مرتبآ بینشون فاصله می افته.هنوزم دندون عقلم درنیامده...
چی کار کنم به نظرتون؟

سلام
من هنوز ترم اول هستم.و هنوز هم دندون عقلم درنیومده.

چقدر داداش داری

سلام
کجایی پسر نیستی؟

سلام
چی بگم داداش.وایرلس خوابگاهمون همیشه قطعه.

مستوره 1389/12/18 ساعت 15:59

سلام
کجایی آقای دکتر؟؟
هنوز کلاسا پا برجاست؟

الان پنجم فرودین که من این رو جواب می دم.
ما کلاسمون ۱۸اسفند تعطیل شد

سلام دکتر جان
خوشحال می شم به خونه ی من هم بیاید

میام خدمتتون

آخی...

منم داداش بزرگتر میخوام!!!

فک می کنم توی روابط دانشگاهی خیلی به درد آدم بخوره

فکر کنم شما خواهر بزرگتر بیشتر به دردتون می خوره

کلاْ با اسم وبت و گوشه نوشت هاش حال نکردم .
اعتماد به نفست حالمو گرفت .
خواسم همینو بگو. !

سلام
دمت گرم که اینقد صادق بودی.
خواستم همینو بگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد