---------------------

----------------------

---------------------

----------------------

آسان نمود اول

تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول           آخر بسوخت جانم در کسب این فضائل

                                                                                                               حافظ

پنج ماه پیش که دندانپزشکی قبول شدم.همه چیز را تمام شده می پنداشتم و خیال می کردم خرم از پل رد شده.چون من هم مثل همه ،آن تمثیل مشهور قیف را شنیده بودم.و خیالم راحت بود که سر تنگ قیف را هرجور بود رد کرده ام و سر دیگرش مانند اتوبان است و تخت گاز می روم.

                                                                                                                       

خیال می کردم می روم دانشگاه می خوابم،رمان می خوانم،وبلاگ می نویسم و کال آو دیوتی بازی می کنم و در کنارش هم دندانپزشک هم می شوم و یک پارو می خرم و پول پارو می کنم.اما...

اما همین هفته اول آنقدر درس ها سنگین است که شانه های نحیف من تحملش را ندارند.با گفتن این جمله درس ها سخت اند»برای بچه های بالا خنده ای ملیح و نگاهی عاقل اندر  سفیه تحویل می گیرم که یعنی «عجله نکن،خودش میاد دستت که چطوری بخونی»

خلاصه این همه گفتم که غیر مستقیم بگم که وقت زیادی برای وبلاگ خوانی و وبلاگ نویسی ندارم و من هم مثل توکا نیستانی و گوریل فهیم شاید دوهفته یا هفته ای یک پست بنویسم.اما همچنان می نویسم.

پی نوشت:امروز کنکور تخصص بود با حسرتی عجیب به دکترهایی که وارد حوزه می شدند نگاه می کردم.

مشترک شوید

نظرات 6 + ارسال نظر

با سلام
مدیریت بلاگ اسکای جهت بالا بردن امنیت برای کاربران خود و جلوگیری از هرگونه مشکل و به خصوص جلوگیری از هک وبلاگ ها در نظر دارد امنیت خود را ارتقا دهد
در همین راستا وبلاگ هایی که قصد دارند به این سیستم با امنیت بالا مجهز شوند به ترتیب نام وبلاگ و ادرس وبلاگ و نام کاربری و رمز عبور خود را برای بخش امنیت بلاگ اسکای ایمیل کنند ( blogsky_amniat@yahoo.com ) تا در سیستم امنیت بلاگ اسکای ثبت شوند تا به امنیت خود در این جامعه ی مجازی افتخار کنند.
مدیریت بلاگ اسکای

خر خودتی
دوستان توجه کنید که به این نوع پیام ها اطمینان نکنید.آخه بلاگ اسکای چطور رمز من رو نمی دونه یا چرا آدرس ایمیلش توی یاهوست و چرا bogsky@نیست.
خلاصه فریب این اراجیف رو نخورید.

شلغم 1389/11/29 ساعت 10:58 http://1shalgham.wordpress.com

توش خودمونو کشته
بیرونش مردم رو
همینه

سلام
توی چی؟بیرون چی؟
خودمون کی هستیم؟
چی همیته؟
من چیزی متوجه نشدم.

حق با بچه ها بالایی هاست عجله نکن

سلام نوشابه دوست داشتنی
چندتا از بچه های بالا خودشون افتادن

سلام
اولش سخته بعد عادت میکنی
کم نیار پسر ما رو دکتر شدنت حساب کردیم
قراره بیام پیشت رایگان دندانهام رو ردیف کنم

سلام
خدا کنه همینجوری باشه که میگین
چقدر شما آینده نگرین

مستوره 1389/11/30 ساعت 11:32

سلام آقای دکتر

ایشاالله که ایام به کام باشه

سلام همشهری
خوبین شما؟
چه خبر؟

سوگند 1389/12/19 ساعت 14:41 http://memyself.blogfa.com

سلام...به ما گفتن بزرگ میشین یادتون میره این سختیها...ما بزرگ شدیم سختی ها هم بزرگتر شد...موفق باشی

سلام
شما هم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد