---------------------

----------------------

---------------------

----------------------

بلاگر موفق

در این مدت کمی که وارد بلاگستان شدم برایم سوال بوده که بلاگر موفق کیه؟

در نگاه اول و نگاه غالب،بلاگری که بازدیدهاش زیاد باشند رو بلاگر موفق می دونن

اما من می تونم وبلاگ عکس بازیگران بذارم و بازدیدهای زیاد داشته باشم

اما هیچوقت خودم را موفق نمی دانم.

بعضی ها هم می گویند بلاگر موفق کامنت های زیاد داره

خوب من می تونم برم وبلاگی بزنم همش توش از عشق های رنگی بگم

بقیه هم بیاند بخونن و باهات همدردی کنند

 و از تجارب خودشون بگن

 باز هم در این مورد من خودم رو بلاگر موفقی نخواهم نامید.

به نظر من بلاگر موفق بلاگریه که

اگر آدم باشعوری وارد وبلاگش شد،باز هم برگردد.

 



نظرات 9 + ارسال نظر

بدرسی همینه
حال کردم باهات

سلام
حرفت درسته
به نظر من اینکه بلاگر حرف دلش رو بزنه درسته
حالا تو این راه میتونه نظر مخاطب رو هم تامین کنه
تا یه رابطه دو طرفه باشه

فری 1389/09/29 ساعت 12:07 http://fernevis.blogfa.com

به نظر من وبلاگر موفق کسیه که واسه خودش بنویسه و بعد صبر کنه تا طرفداراش پیدا شن!!!

سلام
وای به اون روزی که بلاگر چیزی رو بنویسه که خودش نمی خواد و مخاطباش بخوان

مستوره 1389/09/29 ساعت 13:04

سلام
با نظرت موافقم ولی قبول کن که مطالب یه وب لاگ مثل یک کتاب یا فیلم باید پر محتوا و جذاب هم باشه تا بتونه مخاطب رو جذب کنه

قبول می کنم.

مهام 1389/09/30 ساعت 09:41 http://elham-91.blogfa.com

بله.. درستش هم همینه ...

من فکر می‌کنم بلاگر موفق بلاگریه که تونسته بازدیدها رو با قلمش جذب کنه.
گذاشتن عکس بازگرها و نوشتن از عشقهای رنگی،بازدیدهاشون هدفمند نیست و اغلب از موتورهای جستجوه. واسه اینه که موفق قلمداد نمیشن.
در کل تعریف شما هم تعریف درستی بود. ضمناً پست قبلت رو واقعا حرفت درست و صحیح بود. و دمتون گرم
پست جدیدتون هم مینیمال بود که خب حرفی برای گفتن ندارم.

راستی شما فید وبلاگ منو چطور وارد کردین؟ راستش وبلاگ من سه تا فید داره. اما من یه کاری کردم که وقتی آدرس مستقیمو وارد کنی، فید اصلی وبلاگ ساب میشه.
با این حال بیست و هفت نفر از جمله شما فید خود پرشین‌بلاگ رو وارد کردین. برام جالبه بدونم اون فیدو از کجا پیدا کردین؟
در واقع فید اصلی وبلاگ من اینه:
http://feeds2.feedburner.com/daddylongleng

آدرس فید پرشینی هاآخرشrss.xmlاست.من هم اون رو وارد کردم.

سلام.خوب من نظر اینه بلاگر موفق کسی هست که احساس نکنه بلاگنویسی براش هدر دادن وقت است.البته اگر بخوای توضیح بدیم که خیلی زیاد می شه.در مورد اون مطلب که فرمودین.راستش نه.هر تعداد وبلاگ رو می تونین بذارین نشون بده ولی به نظر من بهتره تعداد کمتر وارد شه تا وبلاگ راحت تر لود شه

بلاگر موفق کسی هست که بتونه خواننده های چیز فهم رو جذب کنه... وبلاگ پربزدید زدن کاری نده دکتر

سلام
با حرفات کاملا موافقم.ولی کامنت گذاشتن و لایک زدن نشونه تایید مطلب نیست.همه پست های یک وبلاگ نویس مثل هم نیست.یکی خوب یکی بد.به نظر من کامنت گذاشتن یک نوع اعلام حضوره.میتونی خیلی واضح بگی که از مطلبش خوشت نیومد.هیچ اشگالی نداره .البته اگه طرف جنبه داشته باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد