---------------------

----------------------

---------------------

----------------------

بچه دبستانی ها

امروز چندتا بچه ی دبستانی جلوی مغازه بودند.یکیشان که از بقیه چاق تر بود از یکی دیگه شون پرسید«توی محلتون کی رو نمی تونی بزنی»اون هم گفت:«همه رو می تونم بزنم».که یکی دیگه از بچه ها گفت:«دروغ میگه نمی تونه من رو بزنه»وبعد اون دوتا افتادند به جان همدیگر.

ببینید چقدر ارزش هایمان جابه جا شده اند؟اصلا شاید از اول هم اینجوری بودند.دیگر به بچه های دبستانی هم امید ندارم.


نظرات 8 + ارسال نظر

باز حالا ینی خوب شدن! قدیما که داغون تر بودن! تو این موقع ها جون میده یه آهنگ شجریان بزاری و نگاه به جماعت نفهم کنی

به نظرم در این مواقع تصنیف"بی همزبان" از آلبوم "سرو چمان "خیلی مناسب باشه

هبوط یخورده سخته! خود کتاب توتم پرستی شریعتی زیبا بیان کرده! یه کتابچه کوچیکه

واقعا هبوط سخته

میثمک 1389/09/04 ساعت 23:50 http://meesmak.blogfa.com

سلام. من اومدم. نبودی!

سلام ،از این به بعد اینجا بیایین هستیم

سلام همکار آینده ی من!
امیدوارم که تو شروع و ادامه ی این رشته موفق باشی.

سلامُ امیدوارم

سلام
شما با افتخار لینک شدین

خیلی ممنونمُدوست عزیز

وقتی بچه اجازه داره هرجور فیلمی نگاه کنه هرصحنه ای رو ببینه بهتر از این نمیشه...
کشتی کج کارهای لاابالی میشن الگو و نمونه بچه ها

آخه اگر نذارن تماشا کنن می گن آزادی رو از ما می گیرن

SAM 1389/09/05 ساعت 14:43 http://HISME.BLOGFA.COM

از تبادل لینک باشما استقبال می کنم

عزیزم،من هر وبلاگی رو که دوست داشته باشم و بخونمش لینک می کنم.ضمنا شما لطف دوستان را با تبادل لینک قاتی نکیید.این دو مقوله بسیار متفاوتند.

امید من به شما دبستانی هاست

جسارتا من دانشگاهی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد