---------------------

----------------------

---------------------

----------------------

مرد پفک فروش

توی این نوع از مطالب با عنوان"یک نفر"درباره ی یک نفر می نویسم.اون یه نفر یک شخصیت مهم سیاسی یا یه بازیگر مشهور نیست.اون یه نفر یه فرد کاملا عادیه.اگه دقت کنین دور بر شما هم پیدا میشه.حالا بریم سراغ اولین نفر

اولین بار توی پارک دیدمش،پفک ها را گرفته بود سمت من یعنی پفک بخر.هیچ حرفی نمی زد طوری که مطمئن شدم لال است.دو سال گذشت و من دوباره مرد پفک فروش را  در حالی دیدم که از جلوی مغازه ی ما رد می شد.پدرم گفت:«خیلی عجیب است با اینکه لال نیست اصلا حرف نمی زند.».یک روز دنبالش کردم تا خانه اش را ببینم آخر می گفتند یک خانه سه طبقه دارد.دیدم وارد خانه ی دو طبقه ی تقریبا قدیمی شد که نمایش سیمانی قدیمی غبار گرفته ای بود.

صبح ها پفک هایش را می اندازد پشتش و زنبیل کهنه ی آبیش را دستش می گیرد.راه می افتد به سمت پارک.عصر ها وقتی برمی گرد.می رود خانه اش و بعد مثل همیشه دستش را کرده داخل جیب هایش و بی اعتنابه همه ی دنیا می آید سوپر مارکت شیر می خرد.و باز بی اعتنا برمی گردد.

برایش فرقی نمی کند بارن ببارد،با بوزد یا هوا گرم باشد.همیشه همانطور است.همیشه حرف نمی زند.همیشه خواسته ام یک جوری یک کلمه از دهانش بشنوم مثلا آدرسی را بپرسم اما هیچوقت جرات نکرده ام آن سکوتش را بشکنم.

مرد پفک فروش مرموز ترین فرد شهر ماست.

***

پی نوشت:می خواهم یکی از این عکس ها رو برای عکسلاگ ماهیچ،ما نگاه بفرستم.به نظرتون کدوم رو بفرستم؟

ادامه عکس ها در ادامه ی مطالب


عکس شماره2

عکس شماره3

عکس شماره4

نظرات 15 + ارسال نظر

سلام

اولی مربوط تر هست به موضوع جشنواره، آخری هم بد نیست. ولی اون دوتا به نظرم نمی رسه ربطی داشته باشه!

می گم اینهمه ازش عکس گرفتین چطور هیچی بهتون نگفت!!

خیلی ممنون که راهنماییم کردی.
گفتم که اون به عالم و آدم بی اعتناست.هزارتا عکس هم ازش بگیری براش مهم نیست.

من نمیدونم بقیه عکسها چه شکلی هستن ولی این که عالی ه

موضوعات جالبی رو انتخاب میکنی برای نوشتن
دوست دارم نوشته ها تو

ممنونمُاردیبهشتی جان

atena 1389/09/06 ساعت 09:47 http://atenaaryaei.blogfa.com

سلام خوشحال میشم منو لینک کنید

من از مطالب هر وبلاگی که خوشم بیاد لینکش می کنم.احتیاجی به درخواست نیست

اردیبهشتی 1389/09/06 ساعت 09:56

ادامه طلب رو ندیده بودم

به نظرم یا عکس سومی یا همین که توی پست ه نه ادمه مطلب

کجایی هستی ؟
چون خودم کُردم می پرسم دوست داشتی بگو

مریوانی هستم.ولی به زودی برای کسب علم و دانشاز مریوان میرم.

هومن 1389/09/06 ساعت 12:09 http://seconj.blogfa.com

خب این نظر لطف شماست
حیف شد از بلاگفا رفتید
تازه داشتیم رفیق می‌شدیم

درسته که از بلگفا رفتم.اما هر مطلبی رو که اینجا بنویسم توی وبلاگ قبلیم اعلام می کنم.

یک دبیر 1389/09/06 ساعت 13:57 http://hassani.blogfa.com

همین خوبه :)

کرگدن 1389/09/06 ساعت 15:41

پیشنهاد من عکس آخریه ... شماره چار ...
ضمنن سلام و عرض ادب و ارادت و اینا !

ممنون کرگدن عزیز
من هم ضمن سلام و عرض ادب و اینا

سلام.از اشنایی با شما خوشبختم.

البته من خیلی وقته با وبلاگ شما آشنام

سلام.به نظرم عکس شماره 4بهتره...هم صورتش مشخص نیست هم وسایلی که همراشه کامل مشخصه...

تقریبا همه اینو می گن

عکس آخری خیلی خوشکل تره!

میثمک 1389/09/06 ساعت 18:04 http://meesmak.blogfa.com

سلام. من یکی به اخری رو میگم. بدک نیس

خودم هم دارم به این نتیجه می رسم

غزل 1389/09/06 ساعت 18:27 http://qazalmiss.blogfa.com

تو عکس ۳ که دیگهمعلوم نیست پفک فروشه که . عکس ۲ رو بفرست

عکس 3 مربوط به عصرهای پفک فروشه

سلام
همین عکسه خیلی خوبه

سلام
عکس ۴ بهتره چون چهره مرد مشخص نیست و هرکسی میتونه تو ذهنش شخصیت سازی کنه

سوژه ی جالبی بود.باریکلا داره

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد